Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

E-businessboard | December 13, 2017

Scroll to top

Top

No Comments

De focus op meetbaarheid gaat ten koste van vertrouwen en creatie

De focus op meetbaarheid gaat ten koste van vertrouwen en creatie

Het kan niemand ontgaan zijn: de belangstelling voor social media als fenomeen neemt af. De hoopvolle berichten dat er iets fundamenteel zou gaan veranderen ten spijt. Belofte heeft plaats gemaakt voor realisme. Niet goed, niet slecht, gewoon a fact of life. Groeicijfers blijven nog steeds komen, al zijn ze niet spectaculair meer. Of beter gezegd: we zijn er aan gewend geraakt en iedereen is inmiddels wel ergens gebruiker. Snapchat, LinkedIn, Facebook en Twitter zijn een gewoon onderdeel geworden van de dagelijkse dingen. Foto’s delen via Instagram is voor veel opa’s en oma’s niet meer iets bijzonders, YouTube is gesneden koek. 


Lees meer over: De focus op meetbaarheid gaat ten koste van vertrouwen en creatie.

Lees meer

Submit a Comment